fredag 18. november 2016

Inspirasjon #42 RØD


Tenk at vi allerede er i midten av november. 
Desember og førjulstiden er en herlig tid. 

 Denne måneden er oppgaven RØD

Design teamet har enda flere inspirasjons bilder 
å dele med dere og vi ønsker oss enda mange bidrag før fristen 25 nov.

Innlevering gjør du i tråden under hovedinnlegget vårt
Og det finner du Her


I dag er det jeg Jorunn Elin som deler litt inspirasjon til dere.
For noen uker siden var jeg på treffet Scrap4fun
og en av dem jeg delte bord med (takk Lena)
viste meg hvordan et Lollipop kort skulle lages.
Må innrømme at mitt første forsøk alene ble mislykket ,
og la bort denne ideen å prøve dette.



 Kanten er laget med punch fra Martha Stewart, Juleklem er dies fra Papirdesign hvor teksten er kuttet ut i glitterark, sirkler er dies fra Spellbinders og mønsterarket er min favoritt fra Papirdesign.
Båndet er HugSnug som er krøllet 


På baksiden har jeg laget klart for en plass å skrive en hilsen
Stempel verset er fra North Star Stamps og Engro


Håper du vil være med oss og ble inspirert til å lage noe med fargen RØD



2 kommentarer:

  1. Rødt er flott til jul, så her blir det nok mange deltaker :-) Mitt bidrag: http://ritaskosekrok-ritak.blogspot.no/2016/11/pinwheel-tags.html

    SvarSlett