fredag 30. juni 2017

Familien min - Lo

I dag er det min tur til å inspirere dere
til vår utfordring Ballonger eller Vimpler
Den finner dere HER


På denne LOen har jeg startet med en kraft kartong.
Dratt over svart Starlight paint fra Imagination crafts med en spaltel.

Så fant jeg frem masse forskjellige stempler
og brukte hvit stempel pute .

Jeg hadde bestemt meg for fargene gult og blått
og valgte gul maling Fresco Paint fra Paperartsy
og glitter pasta i blått Sparkling medium , fra Imagination Crafts
Stensil fra The Craft Workshop



Bakom bildet har jeg laget to banner. Malte dem og stemplet med et tekst stempel.


 Masse glitter i både malingen og mediumet fra Imagination Craft.


Så nå håper jeg du ble inspirert til å bli med oss

Sommer hilsen
DT Jorunn Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar