mandag 7. august 2017

Gjestedesigner Arnlaug L Koppang

Vi er så heldige å har fått med oss Gjestedesignere
som har fått hver sin pakke til å testet ut de nye produktene som 
Hobbygarasjen.no selger.

Disse vil vi også ha med oss på Stempelscrap messen på Lillestrøm
 22-24 september. Velkommen innom vår stand den helgen.



Først ute ønsker vi velkommen

Arnlaug L Koppang fra Stord.


Arnlaug L. Koppang sitt profilbilde

Hei hei:-) Arnlaug heitte eg og kommer fra Stord i Hordaland. Her bur eg sammen med mann, to søte små jenter og ein lika søt hund:-)

Eg starta så smått med scrapping i 2008 då eg budde i Fredrikstad. Vegg i vegg med nærbutikken vår låg byens scrappebutikk og det var vanskelig å unngå å bli inspirert når eg gjekk forbi der;-) Her fekk eg god hjelp i starten og litt etter litt begynte eg å scrappa meir og meir. 

For meg handler ikkje scrapping først og fremst om at eg MÅ dokumentere men at eg får utfolda meg kreativt samtidig som eg samler på minner og gleder familien. Eg jobbar fulltid som sosionom og i ein travel kvardag passer det perfekt å snika til seg eit pusterom på hobbyrommet. Eg blir inspirert av alt som skjer rundt meg i dagliglivet og i perioder berre MÅ eg få inntrykk over på papir. 

Eg har lenge scrappa stort sett layouter, men det har blitt meir og meir kort, tags, ATCer og ikkje minst art journaling. Art journaling er noko eg blir meir og meir glad i og ein av bøkene ligger alltid åpen på arbeidsbordet. 

Eg har ein variert stil og likar alt fra clean & simple til mixed media. Men eg må nok seie at det er mixed media eg trivest best med. Her er absolutt alt lov og eg føler meg virkelig fri og i mitt rette element når eg holder på med det. 



~~Du finner meg også på;  Blogger  Facebook   Pinterest   Instagram   You Tube  ~  ~





Her er min inspirasjon til utfordring TALL

Har brukt malingen Starlight paint fra Imaginations craft på dette i fargene sax blue og apple green. 
 Nyyyydelig maling og for ein dekkevne! 
Tok kun eit strøk på tallet uten noko form for grunnarbeid. 
Malingen lager og eit nydelig skimmer der eg har hatt den på bakgrunnen. 





Denne malingen kan kjøpes i nettbutikken 
eller på messen i September



Tusen takk Arnlaug.
Dere vil se mer til henne her inne og vi gleder oss til å se hva hun tryller frem neste gang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar