fredag 27. oktober 2017

Starlight maling på Gelliplate

Gjestedesigner Arnlaug L Koppang 
viser flotte kort med bruk av Gelliplate.


"Eg er litt enten eller når eg scrapper, enten mixed media eller clean & simple. 
Denne gongen har eg laga to clean & simple kort. 

For å lage korta har eg stansa ut sirkler og diamantmønsterbord av kartong
 eg har brukt til gelli printing. Malingen eg har brukt er Starlights
 i fargene Apple green, Sax blue og Banana Yellow.
 Denne malingen gir eit nydelig skimmer i trykket,
men dessverre får eg ikkje det fram på bilde.
Så har eg ganske så enkelt limt bitene på kortet.





På det svarte kortet har eg brukt limputer under nokre av diamantene for å skape eit 
litt meir spennende utrykk."



Starlights er et produkt fra Imaginations craft og 
Hobbygarasjen er eneste forhandler i Norge som selger denne. 
Malingen finner i mange flott farger.


og du finner dem i nettbutikken HER

Ønsker alle en flott helg

3 kommentarer: